STIJL VISIE

Visie

Veel organisaties maken dezelfde fout in hun communicatie: ze hebben het vooral over zichzelf. De teksten ronken wel, maar overtuigen niet.

Een overtuigende tekst gaat niet over wat jij te bieden hebt, maar wat de klant kan verwachten. Welk probleem los jij voor hem op? Mensen worden niet snel enthousiast van producteigenschappen. Ze zijn geïnteresseerd in klantvoordelen.

Website, brochure of nieuwsbrief – voor ieder medium en voor ieder type organisatie geldt: echt overtuigen doe je met een goed verhaal. En de kans dat de boodschap aanslaat wordt aanzienlijk groter als je het belang van de doelgroep centraal stelt.

Stijl

Lange teksten produceren is niet moeilijk. Compact schrijven, dat is de kunst. Kort en bondig schrijven kost tijd, maar levert ook veel meer op. Een superkorte tekst is doeltreffender, blijft beter hangen en kan daarom goud waard zijn.

Ik maak het je lezer makkelijk met informatie in hapklare brokken. Mijn teksten zijn overzichtelijk en scanbaar. Duidelijke koppen zorgen voor structuur. Witruimte doet wonderen. Een goeie opbouw is het halve werk.

Vaak knapt een tekst al enorm op door de helft van de woorden te schrappen. Less is more, zeker bij een vrij zakelijk verhaal.

contact

Heb je vragen of wil je een offerte aanvragen?
Stuur een mail en je krijgt binnen 24 uur een reactie.

0031-6-24141616
www.textmedia.nl
friso[at]textmedia.nl